Re: Caviar 31600 mi siada... Pomocy!

Autor: Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Wed 06 Nov 1996 - 04:12:30 MET

>I ta stara wersja Speediska (ktorej notabene nie mam, moje najstarsze
>narzedzia dyskowe pochodza z epoki DOSa lupanego w 6.2-rzedzie ;-))
>nic nie schrzani na dysku, ktory oblazly Windowsy 95???
>Pytam, bo slyszalem od znajomego, ze (takze siedzac na W95)
>zoptymalizowal sobie dysk Speediskiem z NU8 tak mocno, ze musial
>reinstalowac system...

No to juz insza inszosc. Przeciez chodzilo o zaznaczanie BADow
w celu zwrocenia dostawcy a nie w celu optymalizacji do W95.
Od tego to masz DEFRAGa wbudowanego w W95

>Czy wszystko powyzej, co napisales, jest aktualne do W95? Gdzie
>ewentualnie mozna znalezc takiego starego Speediska? Bede wdzieczny za
>wszelkie linki (i ew.attachmenty ;-))
Jak juz napisalem raczej nie.
Pod W95 nie eksperymentowalem i nie daje glowy ani reki za cokolwiek

 Pozdrowienia
   Piotr Łuczak
   luczakp_at_dora.doskomp.lodz.pl
Romek