Re: Caviar 31600 mi siada... Pomocy!

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Tue 05 Nov 1996 - 21:34:04 MET

> Nie wyrazilem sie jasno : samo uruchomienie programu (dzialajacego na
> tak niskim poziomie sprzetu, tzn.dysku) napisanego kilka lat temu na
> komputerze z W95 napawa mnie przerazeniem, czy on czegos sam
> tylko o sam przyklad "nieodpowiedzialnosci" aplikacji, nie o
> optymalizacje dysku.

porzadny so nie powinien zezwolic takiemu programikowi na dzialanie. sprobuj
odpalic takie cudo pod nt :) inna rzecz, ze tez mozna nt zrobic w jajo
bootujac komputer w trybie dos i defragmentujac dysk chociazby speediskiem -
system takze przestaje sie podnosic, ale to raczej zrozumiale. kolejny dowod,
ze win95 to "powazne narzedzie informatyczne" jak to ladnie nie tak dawno
okreslil pewien "powazny dziennikarz informatyczny" :)

karpio