plujka Epson czy HP

Autor: Jan Gorski (jacho_at_appli.mimuw.edu.pl)
Data: Tue 05 Nov 1996 - 12:50:10 MET

Mam ochote kupic plujke z mozliwoscia druku kolorowego.

Nie wiem czy HP6$$C jest lepsza czy Epson Stilus II Color.
 Jestem prawie przekonany do Epson (tanszy i ma leprze rozdzielczosci).

Prosze o rady od uzytkownikow tych drukarek.

1. Co myslicie o patecie Epsona dotyczacym zamocowania na stale glowicy?
Czy mieliscie jakies problemy z tym i jakiego typu? (koszty napraw)
Czy zapychaja sie glowice Epson i co z tym zrobic?

2. Ile was kosztuje tusz i dobry papier? Na ile starcza jeden wklad?
Jakiej firmy papier uzywacie?

3. Czy prawda jest ze na zwyklym papierze ksero HP wypada lepiej od
Epsona?

Z gory dziekuje za odpowiedzi.

Janek.