Re: plujka Epson czy HP

Autor: Przemyslaw Frasunek (venglin_at_platon.man.lublin.pl)
Data: Tue 05 Nov 1996 - 17:54:51 MET

At 13:14 5.11.96 +0100, you wrote:
>Mam ochote kupic plujke z mozliwoscia druku kolorowego.
>
>Nie wiem czy HP6$$C jest lepsza czy Epson Stilus II Color.
> Jestem prawie przekonany do Epson (tanszy i ma leprze rozdzielczosci).
>
>Prosze o rady od uzytkownikow tych drukarek.
>
>1. Co myslicie o patecie Epsona dotyczacym zamocowania na stale glowicy?
>Czy mieliscie jakies problemy z tym i jakiego typu? (koszty napraw)
>Czy zapychaja sie glowice Epson i co z tym zrobic?

Ktos tu mowil, ze mu sie glowica zapchala. Trza glowice zmieniac (nie
najtaniej). W HP600 jak sie zapcha to kupujesz nowy pojemniczek za ok.95 zl.
i masz problem z glowy... Ja wole HP600, ale jak wiadomo kazda myszka swoj
kabelek chwali :) W tej chwili lepiej kupic ktoras z tych nowych HP (chyba
690 bedzie OK).

>2. Ile was kosztuje tusz i dobry papier? Na ile starcza jeden wklad?
>Jakiej firmy papier uzywacie?

Na mojej HP600 - tusz czarny 95 zl, a kolorowy prawie tyle samo. Czarny w
econo na 2000 stron, w normal na 1000, kolor na ok. 160 str. w normal.
Papier - polcopy albo pollux.

>3. Czy prawda jest ze na zwyklym papierze ksero HP wypada lepiej od
>Epsona?

Nie sprawdzalem.

>Z gory dziekuje za odpowiedzi.
>
>Janek.

venglin_at_platon.umcs.lublin.pl
http://galen.imw.lublin.pl/users/medicus/przemek/mojastr.html
IRC & Internet Phone nick: venglin
BBS - (081)569219
Czynny: dni powszednie 22:00-15:00, dni wolne 22:00-7:00