Re: EDO vs FPM (test)

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Thu 31 Oct 1996 - 14:56:09 MET

Grego_at_RMnet.IT (Gregorio Kus) napisal(a):

>dokladnie jak mowia: przy obecnosci cache 2nd level -
>EDO daje 1-2% przyspieszenia.

>Moglbys zrobic jeszcze raz taki test z wlaczonym i wylaczonym cache.
>(alobo, jesli by Ci sie chcialo - powtorzyl to dla wszystkich
>kombinacji cache wewn. i zewn., wl. i wyl.)

Moglbym, ale juz oddalem pamieci. Zawsze moge jeszcze pozyczyc, ale
czy jest sens? Przeciez i tak nikt nie bedzie specjalnie kupowal EDO,
gdy okaze sie, ze bez L2 daja 30% przysp. (do 'bez L2'). Lepiej juz
poczekac na EDO o krotszym czasie dostepu i wtedy sprawdzic.

Na razie jednak potwierdza sie, ze EDO nie warto kupowac. Lepiej juz
zainwestowc np. w mysz optyczna czy dobry joystick czy lepszy
monitor/karte.

Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
- Dzialam, wiec jestem... -
- Nie dzialam, wiec mnie nie ma? (TPSA) -