Re: Doswiadczenia z serwisem JTT?

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Thu 31 Oct 1996 - 14:56:27 MET

Michal Rok <mrok_at_waw.pdi.net> napisal(a):

>Wyslalem do JTT we Wroclawiu z reklamacja CTX 15" cyfrowego,
>zastrzezenia byly co do geometrii obrazu. Wrocil wlasnie, po dwoch
>tygodniach, w stanie oplakanym: margines lewy min. 10 mm, a kiedy obraz
>po prawej stronie u gory dotyka krawedzi, to po lewej jest jeszcze 3 mm
>zapasu. Na dokladke porzadny cyfrowy monitorek zaczal zrywac
>synchronizacje w kazdym trybie nie-przeplotowym w 1024*768, podczas gdy
>wczesniej nie mial klopotow z 75Hz w tym trybie.

>Czy ktos ma jakies doswiadczenia z serwisem monitorow JTT?

> [...]

Na serwis JTTjest tylko jedna rada. Rzeczony towar trzeba uziemic!
Dokumentnie (220V, upadek kontrolowany, itp.). Oczywiscie tak, coby
gwarancja byla wazna. Sprobuj np. zareklamowac u nich plyte lub karte,
w ktorej cos nie dziala (np. jedno przerwanie). W 100% przypadku wraca
z adnotacja "trouble not found").

Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
- Dzialam, wiec jestem... -
- Nie dzialam, wiec mnie nie ma? (TPSA) -