Re: "Wyzymaczka" typu HP5L

Autor: Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Thu 31 Oct 1996 - 04:57:39 MET

>Moze nie koniecznie ta, ale zauwazylem problemy z drukowaniem w sieci WIN'95
>na kilku nowych drukarkach HP. M.inn. HP DJ660C i HP LJ5L. Potrafia wydrukowac
>pol strony z excela dobrze, dwie linie smieci i dalej dobrze. Efekt powtarza sie w tych
>samych miejscach kilku dokumnetow z excela i worda, wiec nie jest to problem sprzetowy.
>Drukowanie z lokalnego komputera tego samego dokumentu idzie ok.
>Problemy sie pojawiaja przy drukowaniu przez siec.
> ( Jaroslaw Tabor )

Ja mialem podobne objawy jak stosowalem elektroniczny przelacznik
drukarek i dlugi na 8m kabel od jednego z komputerow.
Drukarka HPIII pozatym dziala sprawnie od 4 lat.
Zamiana na przelacznik mechaniczny (reczne przelaczanie mniej wygodne)
calkowicie zlikwidowala problem czesciowo dobrych wydrukow.

Wnioskow nie bede wyciagal.

Romek