Re: "Wyzymaczka" typu HP5L

Autor: Jaroslaw Tabor (formatc_at_bevy.hsn.com.pl)
Data: Wed 30 Oct 1996 - 01:05:57 MET

On Tue, 29 Oct 1996 12:08:49 +0100, TEDDY THE GREAT wrote:

>Jestem posiadaczem drukarki Hp850c w domu i hp5l w pracy. Osobiscie sadze
>ze HPl5 jest delikanie mowiac niedopracowana.Podajnik papieruu jest do
>kitu, papier cyklicznie sie zacina , krzywo wysuwa itd. Co do samej
>jakosci druku to jest okej, ale Hp850c wydaje sie byc o wiele lepszym
>produktem

W zaprzyjaznionej firmie zakupili DJ850C do drukowania kodow paskowych. Kupili tez do tego
celu specjalny program pod winde. Niestety na 8 linii kodow jedna byla zawsze bledna,
a poza tym rozmiary wydruku nie pokrywaly sie z ustawieniami i kody nie trafialy na nalepki
(ale to sie dalo skorygowac metoda prob i bledow).
Zareklamowali dukarke pokazujac wyniki drukowania, w zamian dostali druga ktora
tak samo drukowala zle. Z tego zo wiem to ostatnio udalo im sie odzyskac pieniadze
i szukaja innej drukarki.
via E(ir)mail...
       ( Jaroslaw Tabor )
        ) Format Computing (