PeCet S.A. :-) [bylo:Re: Karty TV]

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Wed 30 Oct 1996 - 22:08:40 MET

On Wed, 30 Oct 1996 10:01:13 +0100, Jarek Lis wrote:

>: > Jesli znalazby sie wsrod nich choc jeden odwazny,
>: > zainwestowal w masowa produkcje i rzucil je na rynek
>: > w cenie circa 100$ zarobilby duza ciepla smierdzaca kupe forsy.
>: > (pecunia non olet ???)
>
>Ciesz sie - odkryles zlota zyle!. Zamow milion sztuk po 50$ i zacznij
>sprzedawac..

gdybym zamowil milion sztuk to na pewno cena bylaby
ponizej 20$. Mysle ze nawet przy 100.000.
Czyli potrzebne sa 2mln$.
A to niestety jest suma za duza by ja zebrac
tutaj na liscie (PECET S.A.)
Moce finansowe PECET S.A. oceniam na ok 200.000$
tzn.: gdybym mial jakis naprawde niezly pomysl
i przygotowal go pod wzgledem finansowym, oceniam
ze moglbym wsrod Was zebrac ok 200 osob, ktore
srednio zainwestowalyby po 1000$

to niestety nie ten rzad wielkosci.
Moze ktos ma inny pomysl?
Taki ktory daloby sie zrealizowac przy inwestycji
100-200 tys USD?

Grego

Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy     http://www.RMnet.it/~grego    Grego_at_FreeNet.hut.fi