Re: "Przedwojenna wyzymaczka" typu HP5L

Autor: Jaroslaw Tabor (formatc_at_bevy.hsn.com.pl)
Data: Wed 30 Oct 1996 - 23:04:45 MET

On Tue, 29 Oct 1996 14:05:51 +0100, Piotr Bernatowicz wrote:

>P.S. Mam tez HP IIIP ktora tez co dwie kartki krzyczy ze ma dla mnie
>PAPIEROWY JAM. Tej juz nie oddam do serwisu.

Domyslam sie ze nie jst to nowa HP LJIIIP tylko mooocno uzywana. Problem polega
na wytarciu sie gumek na walku mimosrodowym podciagajacym papier.
Po otwarciu przedniej sciany obudowy, widac metalowy walek na ktorym jest kilka czarnych
plaskikowych kolek i dwa mimosrody na ktore sa naciagniete pierscienie gumowe.
W miejscu w ktorym stykaja sie z papierem ("czubek" mimosrodu) sa one r eguly wytarte,
co powoduje problemy z pobieraniem papieru.
Aby to naprawic wystarczy dobrze oczyscic gume i obrocic nieco pierscien gumowy w/g
mimosrodu, tak aby wytarte miejsce nie znajdowalo sie na czubku.
Ta metoda pomogla juz w kilku przypadkach.

via E(ir)mail...
       ( Jaroslaw Tabor )
        ) Format Computing (
       ( 04-921 Warszawa )