Re: Formatowanie dysku!

Autor: Jaroslaw Tabor (formatc_at_bevy.hsn.com.pl)
Data: Wed 30 Oct 1996 - 23:12:02 MET

On Tue, 29 Oct 1996 15:06:50 +0100, Piotr Trzcionkowski wrote:

>Nie wiem czy to tak wygl da, e od razu dwa razu. Czy np. obecnie
>stosowane fs unixa pochodza z jego poczatkow.
>
>Przede wszystkim FAT jest technologicznie do kitu. Moze mial swoje
>zalety dla dyskow 40MB, ale kompletnie nie nadawal sie do duzych
>systemow. O czym akurat doskonale wiesz. Jeszcze cos talkiego, ze moze
>juz podczas pisania FAT byl przestarzaly.

O ile mnie pamiec nie myli do FAT zostal opracowany dla dyskietek 8' chodzacych pod
CP/M. Zaadaptowany zostal do dyskow twardych przez pewna znana firme, ktorej pracownicy
nie bardzo jeszcze wiedzieli co to znaczy SYSTEM PLIKOW.

via E(ir)mail...
       ( Jaroslaw Tabor )
        ) Format Computing (
       ( 04-921 Warszawa )