Re: Czy mozna pamieciami popsuc plyte?

Autor: Jaroslaw Tabor (formatc_at_bevy.hsn.com.pl)
Data: Wed 30 Oct 1996 - 22:39:31 MET

On Mon, 28 Oct 1996 13:17:14 +0100, Krzysztof Halasa wrote:

>Bardzo watpie. Nie zrobiles przy okazji jeszcze jakiegos manewru (w stylu
>podpiecia tych SIMMow lub plyty do gniazdka 220V, albo przejechania
>srubokretem po czyms ciekawym)? Co sie dzieje po wyjeciu wszystkich

Chyba ze bylo sucho mial welniany sweterek, a podloga byla z pastowanego linoleum.
Wtedy indukuja sie wspaniale potencjaly elektrostatyczne wystarczajace do spalenia na raz
co najmniej kilku plyt :)
A tak powaznie to w ten sposb zalatwilem sobie dysk (Welniany sweter + plastikowa wykladzina)
jak dotykalem reka do elektroniki to przepiecie bylo takie ze az uklulo mnie w palec.
Dysk wiecej nie ruszyl.
via E(ir)mail...
       ( Jaroslaw Tabor )
        ) Format Computing (