Re: Formatowanie dysku!

Autor: Lukasz Grochal (cypis_at_rexio.uci.agh.edu.pl)
Data: Tue 29 Oct 1996 - 10:50:35 MET

Radoslaw Poplawski <radekp_at_geocities.com> pisze:
[o zaletach z uzywania dblspace]
: Bardzo dobry sposob i polecam.

  Serdecznie odradzam. To naprawde niebezpieczne badziewie i w razie crashu
gina dokumenty - czyli najcenniejsze rzeczy. Sa nie do odzyskania, zaden
dyskowy edytor nie pomoze. Ja po moim ostatnim padzie dysku odzyskalem 80%
dokumentow tylko dlatego, ze byly nieskompresowane. Wywalilo mi cale root
directory i zrobilo 20MB lost clusters, az sie NDD wieszal. Gdybym mial
skompresowany dysk, stracilbym wszystko. Wiec moze zastanow sie, czy warto?
ada? Oczywiscie czesto backupowac najwazniejsze dokumenty, windows
zainstalujesz drugi raz, ale 100K pracy dyplomowej - szkoda.

--
                                                Lukasz Grochal (.)
  WWW http://student.uci.agh.edu.pl/~cypis