Re: Gromy na IBM

Autor: Bogdan Mizerski (BogdanM_at_tch.waw.pl)
Data: Tue 29 Oct 1996 - 19:53:42 MET

Cytat z listu Przemyslawa (Przemka) Pawelczyka :

> Dotyczy: Warp 4.0 PL i gromow na IBM
>
> Przez przypadek wiem, ze IBM Polska ma "powazne" klopoty marketingowe. Po
> prostu nie maja osoby (ani osob) od Public Relations. Na dodatek jeden
> czlowiek od Merlina opuscil IBM, drugi byl (jest) na urlopie i sprawa
> kontaktow IBM Polska z uzytkownikami w zakresie OS/2 Warp 4.0 PL LEGLA.
> A poza tym, to chyba macie racje, bo mnie tez jakby ostatnio unikaja....

Jak powstawał IBM Polska było niewąskie zamieszanie.
Moja firma miała popodpisywane umowy z IBM Austria. Okazało się że IBM
Polska nie całkiem je honoruje. Więcej powiem. Ma je w ..... I w
rezultacie przez pół roku Warp był w sprzedaży tylko teoretycznie.

Mam wrażenie, że IBM po prostu olewa równym strumieniem rynek PC. Po
kiego licha mają bawić się w tysiące egzemplarzy, setki tysięcy
użytkowników, miliony awarii ????? Mnie też by się nie chciało.
Lepiej zwolnić połowę pracowników i sprzedawać większe maszyny. I za
parę lat zwolnić następną połowę ....

Ciekawe, czy tą listę czytuje ktoś z IBM ???
I kto powinien wylecieć z IBM Polska jeżeli nikt od nich nie zagląda na
pl.comp.pecet ????
I czy powinien wyleć, skoro olewają PC ????

--
	Śługa uniżony
			Bogdan Mizerski