Re: Formatowanie dysku!

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Tue 29 Oct 1996 - 11:44:59 MET

cypis_at_rexio.uci.agh.edu.pl (Lukasz Grochal) napisal(a):

>Radoslaw Poplawski <radekp_at_geocities.com> pisze:
>[o zaletach z uzywania dblspace]
>: Bardzo dobry sposob i polecam.

> Serdecznie odradzam. To naprawde niebezpieczne badziewie i w razie crashu
>gina dokumenty - czyli najcenniejsze rzeczy. Sa nie do odzyskania, zaden
>dyskowy edytor nie pomoze. Ja po moim ostatnim padzie dysku odzyskalem 80%
>dokumentow tylko dlatego, ze byly nieskompresowane. Wywalilo mi cale root
>directory i zrobilo 20MB lost clusters, az sie NDD wieszal. Gdybym mial
>skompresowany dysk, stracilbym wszystko. Wiec moze zastanow sie, czy warto?
> [...]

Uzytkuje taka partycje juz od bardzo dawna i na razie nie mialem
zadnego problemu, a raczej wprost przeciwnie. A bawilem sie partycje
juz naprawde niebezpiecznie - upgradowalem do DriveSpace3, pozniej z
powrotem do wersji 1, poszerzalem PartitionMagic'kiem, rozszerzalem
skompresowany wolumin.

Ostatnio skopiowalem caly swoj dysk na inny i ruszylo bez zadnych
problemow (ile by trwalo, gdybym musial przegrywac plik po pliku?). A
miedzyczasie przezylem niejeden krach nieskompresowanych partycji :).

Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
- Dzialam, wiec jestem... -
- Nie dzialam, wiec mnie nie ma? (TPSA) -