Re: Gitara

Autor: Jaroslaw Tabor (formatc_at_bevy.hsn.com.pl)
Data: Mon 28 Oct 1996 - 22:49:42 MET

On Mon, 28 Oct 1996 12:46:00 +0100, Michał Szubski wrote:

>Czesc!
>Czy ktos, kto interesuje sie obrobka dzwieku na PC moze mi powiedziec
>jak podlaczyc gitare elektryczna do karty dzwiekowej (jako urzadzenie
>midi)? Moj mlodszy brat chcialby bowiem moc zapisac sesje nagraniowe i
>edytowac je na PC
>Dziekuje !!!

Gitara jako midi to jest chyba nieporozumienie. W kazdym razie nie gitara ze strunami :)
Midi to standard przeznaczony do instrumentow klawiszowych. Tzn sa przesylane informacje
o nacisnieciu klawisza, jego prarametrach i zwolnieniu, plus informacje o np. benderze i pedalach.
Na klawiszach mozna symulowac gitare (jest to dosc ulomne ale jest), natomiast w druga strone
to nie dziala. Jedynym urzadzeniem wejsciowym dla MIDI moga byc Keyboardy, Drum-Pady
itp. Kiedys chyba zrobili cos co bylo podobne do gitary z wyjsciem MIDI ale nie wiem jak to sie
rozwinelo. W kazym razie bylo podobne do gitary jak krzeslo do krzesla elektrycznego :)

via E(ir)mail...
       ( Jaroslaw Tabor )
        ) Format Computing (
       ( 04-921 Warszawa )