Płyta pod dwa procesory

Autor: Gracjan B. Ziolek (gracjanz_at_ajax.umcs.lublin.pl)
Data: Mon 28 Oct 1996 - 21:30:39 MET

Witam :)

        Słyszałem, że jest jakaś płyta ASUSa z Intelem HX pod dwa procesory.
Jeżeli ktoś wie cokolwiek o niej, lub być może używał, prosze o
kilka słów. Może być e-mailem. Ewentualnie mogą być informacje o
jakiejkolwiek innej w cenie do 1000 zł. Chodzi mi o płyty bez bajerów
- zintegrowana 32-bitowa karta dzwiękowa i graficzna z akceleratorem i 10
MB RAM odpadają :). Komputer ma służyć do programowania równoległego, a
nie do przyśpieszania gier Virtual Reality pod Win95 :).

        pozdrawiam

   Gracjan Ziolek, UMCS Lublin, Matematyka
   IRC-nick: Hotdog
   e-mail: gracjanz_at_ajax.umcs.lublin.pl
   WWW homepage, PGP public key: http://ajax.umcs.lublin.pl/~gracjanz/

   = Zanim zadasz pytanie, zastanow sie, czy chcesz znac odpowiedz =