Re: PC i obržbka video

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Mon 28 Oct 1996 - 19:24:54 MET

On Mon, 28 Oct 1996 20:03:58 +0100, Radoslaw Poplawski wrote:

>Kiedys gdzies czytalem, ze zatykanie sie jest spowodowane rekalibracja
>dysku... Moze wiekszy bufor (ale raczej nie smartdrv, tylko cos
>porzadnego) rozwiazalby sprawe...

dlatego powstaly dyski AV (audio-video),
specjalnie do zastosowan multimedialnych.
ktore rozwiazuja problem rekalibracji termicznej
w inny sposob, tak aby przerwy w datastream byly
jak najmniejsze. Mam takiego Quantum AV i choc jest
wolniejszy od drugiego dysku (IBM) to jednak rzeczywiscie
zapewnia znacznie lepsza "cia~gl/os'c'".
Kiedys (2-3 lata temu) dyski AV byly znacznie drozsze,
ale dzis ta roznica praktycznie znikla.

Grego

Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy     http://www.RMnet.it/~grego    Grego_at_FreeNet.hut.fi