Re: Gravis + mikrofon + glosniki = problem

Autor: wojtek wolanski (ww_at_koti.com.pl)
Data: Mon 28 Oct 1996 - 20:57:28 MET

Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland <zylla_at_lodz1.p.lodz.pl> wrote in
article <009AA7F0.BE8C5AE0.18370_at_lodz1.p.lodz.pl>...

> Toz to znane zjawisko z elektroakustyki.
> Sprzezenie zwrotne dodatnie.
> Rada:
> zmniejszyc wzmocnienie sygnalu do kolumn,
> zmniejszyc wzmocnienie sygnalu z mikrofonu
> "wycelowac" mikrofon w innym kierunku niz kolumna
> sprawwdzic "mase" mikrofonu.

Chodzi mi o cos zupelnie innego !
To, ze gdy mam na wejsciu wzmacniacza mikrofon a na wyjsciu glosnik i bedze
piszczec
to wiem odkad kilkanascie lat temu sparzylem sobie reke lutownica :-)

Sygnal z mikrofonu podawany jest przez mikser od razu na glosniki.
Ja nie musze sie wcale slyszec w glosnikach. Chcialbym gdy bede produkowal
sie do mikrofonu zeby to wszystko pieknie rejstrowalo sie w pliku np.wav
Jezeli scisze mikrofon przy pomocy miksera to nie bedzie sie sprzegal i
fajnie ale poziom sygnalu jest niewielki i nagranie jest kiepskie.

W chwili obecnej gdy chce sie nagrac to musze wylaczac glosniki, i z
przyczyn oczywistych
wlaczac je gdy chce sie posluchac. Moge to zrobic z poziomu miksera przez
opcje "mute output"

Poprostu : Czy sygnal z mikrofonu musi byc przekazywany na glosniki ?
Czy tego nie mozna jakos wylaczyc ?
NIE SAMYM HELPEM CZLOWIEK ZYJE !!!
ww_at_koti.com.pl
http://www.koti.com.pl/~ww/