Re: PC i obr?bka video

Autor: Jarek Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 29 Oct 1996 - 01:30:06 MET

Gregorio Kus <Grego_at_RMnet.IT> wrote:
: dlatego powstaly dyski AV (audio-video),
: specjalnie do zastosowan multimedialnych.
: ktore rozwiazuja problem rekalibracji termicznej
: w inny sposob, tak aby przerwy w datastream byly
: jak najmniejsze. Mam takiego Quantum AV i choc jest
: wolniejszy od drugiego dysku (IBM) to jednak rzeczywiscie
: zapewnia znacznie lepsza "cia~gl/os'c'".
: Kiedys (2-3 lata temu) dyski AV byly znacznie drozsze,
: ale dzis ta roznica praktycznie znikla.

Tylko ze jak wtedy porownywalem testy Barracudy z Micropolis AV,
to co prawda w Baracudzie czasy dostepu w rekalibracji byly olbrzymie,
ale i tak mniejsze niz owym dysku AV...

Jaroslaw Lis

| lis_at_ict.pwr.wroc.pl | Institute of Engineering Cybernetics |
| tel 48-71-202636 | Technical University of Wroclaw, Poland |
| fax 48-71-203408 or 517398 | |