Re: PC i obr bka video

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Mon 28 Oct 1996 - 19:31:31 MET

> dlatego powstaly dyski AV (audio-video),
> specjalnie do zastosowan multimedialnych.
> ktore rozwiazuja problem rekalibracji termicznej
> w inny sposob, tak aby przerwy w datastream byly
> jak najmniejsze. Mam takiego Quantum AV i choc jest

nie jestem jakos przekonany. dyski av jakie mialem okazje ogladac byly
koszmarnie powolne, i generalnie nadawaly sie do zapamietania avi o jakosci
320x200 w 16.7mln przy 30 klatkach na/s. potem dysk sie po prostu zatykal nie
wyrabiajac z transferem... po coz mi takie av? :) wole wiec szybszy dysk i
porzadny cache, ktore rozwiazuja opisany problem calkowicie, aczkolwiek i tak
sprzet, ktory pozwala na obraz w jakosci PAL z twardzielka na PC to potworne
pieniadze. btw. niedlugo byc moze goscinnie bede mogl sie czyms takim
pobawic, a nawet samego "peceta" pewnie zloze osobiscie ;)

karpio