Re: Do Radosława Popławskiego (przepraszam wszystkich)

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Thu 24 Oct 1996 - 15:25:10 MET DST

Ja tez przepraszam wszystkich, ze na newsy, ale od wczoraj nie moge
niczego sciagnac ze swojego konta, a nie chce, zeby wyszlo na to, ze
na liste sobie pisze, a prywatnie odpowiedziec mi sie nie chce...

luczakp_at_doskomp.lodz.pl (Piotr #uczak) napisal(a):

>Przepraszam wszystkich Czytelników listy dyskusyjnej Pecet za ten
>"wybryk" tj. wysłanie prywatnego listu na szersze forum. Jako swoje
[ciach]
>lub nawet - przy odrobinie złej woli - na błędnie wpisany przeze mnie
>adres (sprawdziłem, jest dobry - tzn. taki sam jak w sigu).

Dostalem twoj list. Ale faktycznie sa jakies klopoty z moim
mail-serverem... Mam nadzieje, ze przejsciowe.

>A teraz do Radka :
>Już od ponad tygodnia próbuję się z Tobą skontaktować (przeczytaj mój
>list "Re : Tuner TV" na liście dyskusyjnej pecet - nie będę się tutaj
>powtarzał, chcę oszczędzić nerwy pozostałych czytelników)

Obawiam sie, ze twego artykulu nie czytalem... TPSA+NASK dbaja o mnie
zebym za duzo nie wiedzial...

> Interesuje mnie cena karty i jej wiek (tzn. ew. gwarancja)

Co do karty: kumpel bywa we Wroclawiu tylko w weekendy. Mysle ci maila
w niedziele/poniedzialek z cena. Z tgo co wiem, to karty te (jedna
Genius HiVideoPro a druga TV Encoder czy tez TV Tuner) byly kupione w
JTT gdzies poltora roku temu (wiec juz chyba po gwarancji) za (w
sumie) kilkanascie milionow (10-14 - nie bij, nie wiem).

> Pozdrowienia
> Piotr Łuczak
> luczakp_at_dora.doskomp.lodz.pl

Pozdrawiam i sorry za klopot.

Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
-- Dzialam, wiec jestem... --
-- Nie dzialam, wiec mnie nie ma? (TPSA) --