Re: Gromy na IBM

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Thu 24 Oct 1996 - 15:25:22 MET DST

jaskier_at_mech.pk.edu.pl napisal(a):

>Dotyczy: Warp 4.0 PL i gromow na IBM
>Autor: Przemek Pawelczyk

>Czesc,

>(...)

>Przez przypadek wiem, ze IBM Polska ma "powazne" klopoty marketingowe. Po
>prostu nie maja osoby (ani osob) od Public Relations. Na dodatek jeden
>czlowiek od Merlina opuscil IBM, drugi byl (jest) na urlopie i sprawa
>kontaktow IBM Polska z uzytkownikami w zakresie OS/2 Warp 4.0 PL LEGLA.
>A poza tym, to chyba macie racje, bo mnie tez jakby ostatnio unikaja....

>Pozdrawiam,
>Przemek Pawelczyk

Co takiego? Jeden czlowiek zna sie na Merlinie? Jak oni szkola ten
personel? Do czego wlasciwie jest ten personel?

Nie maja osoby od Public Relations? Co to? Przedszkole? Moze zapisac
ich na jakies kursy? A moze po prostu zmienic dyrektora?

Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
-- Dzialam, wiec jestem... --
-- Nie dzialam, wiec mnie nie ma? (TPSA) --