Do Radosława Popławskiego (przepraszam wszystkich)

Autor: Piotr Łuczak (luczakp_at_doskomp.lodz.pl)
Data: Fri 25 Oct 1996 - 00:57:41 MET DST

Przepraszam wszystkich Czytelników listy dyskusyjnej Pecet za ten
"wybryk" tj. wysłanie prywatnego listu na szersze forum. Jako swoje
jedyne wytłumaczenie mogę podać fakt, że z wyżej wymienionym (w subject)
osobnikiem nie sposób się skontaktować na jego adres emailowy (najpierw
kilka godzin po wysłaniu listu dostaję "returned mail : warning : cannot
send message for 4 hours" i zapewnienie, że wiadomość będą czekały próby
wysłania przez 5 dni, i po 5 dniach dostaję zupełny "return" maila.
Być może to problem mojego providera, bo dotychczas nie miałem tego typu
kłopotów, więc trudno to zrzucić na złe ustawienia w programie mailowym
lub nawet - przy odrobinie złej woli - na błędnie wpisany przeze mnie
adres (sprawdziłem, jest dobry - tzn. taki sam jak w sigu).

A teraz do Radka :
Już od ponad tygodnia próbuję się z Tobą skontaktować (przeczytaj mój
list "Re : Tuner TV" na liście dyskusyjnej pecet - nie będę się tutaj
powtarzał, chcę oszczędzić nerwy pozostałych czytelników)

Interesuje mnie cena karty i jej wiek (tzn. ew. gwarancja)

  Pozdrowienia
    Piotr Łuczak
    luczakp_at_dora.doskomp.lodz.pl