Re: C64

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Thu 24 Oct 1996 - 15:25:36 MET DST

macias_at_phys.uni.torun.pl (Maciej Pilichowski) napisal(a):

>Hej,

> Moze sie myle, ale na moj gust sie nie da. C64 to inny system /nie MFM,
>tylko CGS czy jakos tak/ i zmienna predkosc obrotowa /jak w Macu/. Wiec
>watpie, czy kontroler Ci pojdzie na cos takiego. Chyba, ze podepniesz
>oryginal od C64...

GCR (chyba) - zreszta Amiga zapisywala tak. Jestes pewien, ze zmienna
predkosc obrotowa? Bo na pewno to C64 bardziej "pakowal" dane na
zewnetrznych sciezkach a "rozluznial" na wewn. Ponoc to byl pierwszy
komputer, ktory tak robil...

Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
-- Dzialam, wiec jestem... --
-- Nie dzialam, wiec mnie nie ma? (TPSA) --