Re: Formatowanie dysku!

Autor: Jarek Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 25 Oct 1996 - 16:05:46 MET DST

Piotr Trzcionkowski <trzcionk_at_us.edu.pl> wrote:
: Tak w ogóle nie należy się trzymać FAT bo on z definicji jest
: przestarzały i nie trzeba tego dowodzić.

W porownaniu z fs unix'owymi to i tak jest dwa razy lub 15 lat mlodszy.

A powaznie - przeciwko tej czesci zwanej FAT - czyli rozwiazaniu
File Allocation Table tak jak w DOS, to ja jeszcze nie mam nic przeciwko.

Za malo elestaczna jest cala reszta.

Jarek.