Re: WinNT i nie tylko

Autor: Marek Baczek (mgb_at_qdnet.pl)
Data: Fri 25 Oct 1996 - 16:59:19 MET DST

Jarek Lis wrote:
> A te co mam? bez exchange to bydle poczty nie przyjmie, ftp sie czesto
> przydaje, a www to przeciez nawet prostsze niz ftp. Zreszta - w chwili
> testowania zaden nie mial nic do roboty, wiec sie powinny pieknie wywalic na
> dysk.

Te serwisy co juz masz powinny dzialac bez problemu.
Exchange Server potrzebuje okolo 24 MB RAM dodatkowo. SQL server, z
zaleznosci od wielkosci baz od 16 do 64 MB RAM. Te liczby sa wazne jesli
chcesz, aby serwer dziala normalnie, a nie ciagle walil po dysku.

W tej chwili mam nastepujaca konfiguracje hosta i jest w miare OK:

Pierwszy serwer jest na 3.51 (PDC)64 MB RAM, 24 porty com i obsluguje
glownie RASa, WWW, FTP, DHCP, WINS, DNS, SMTP, POP3, IRC i pomniejsze.

Drugi jest na NT 4.0 (BDC, 64 MB RAM) SQL server, NNTP, WWW, Chat,
telnet - przewiduje jeszcze Index server oraz Catapult - wtedy juz bede
musial dolozyc pamieci.

UWAGA: Tak duza pamiec jest potrzebna, aby serwery sie wyrabialy w
szczytowym ruchu - w nocy jest 1%

--
Marek Baczek
mailto:mgb_at_qdnet.pl http://www.qdnet.pl/~mgb/