Re: Windows NT (moze NieTe:))

Autor: Jarek Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 24 Oct 1996 - 15:11:54 MET DST

Jaroslaw Kozak <kozi_at_avalon.wbc.lublin.pl> wrote:
: Mam pare pytan dotyczacych jednego slusznego produktu majkrosoftu czyli NT.
: Ostatnio ( i na tej liscie ) przewija sie kupe(a) stwierdzen ze
: internet=majkrosoft , server internetowy=windows NT wiec dla specow mam
: pytania:
: 1. Jak moge sciagnac za pomoca ftp z servera NT katalog z podkatalogami i z
: zawartoscia,
: jesli ktos nie wie o co chodzi to z normalnych serverow mozna sciagnac
: strukture ztarowana np poleceniem get nazwa.tar i jeszcze spakowac w locie.

Tu tar moze nie wypalic, ale dlaczego nie masz rozsadnego klienta FTP?
Taki KA9Q prawie to robil [bez tar'a] - niestety musiales na lokalnym
dysku miec zalozene odpowiednie katalogi.

: 2. W domu ma XT-ka w heraklesem rodzina uzywa bo wp5.1 ladnie na tym
: biega, z doskoku chcialbym/ysmy poczytac sobie poczte przez modem. Czy
: istnieje mozliwosc podloczenia sie do NT uruchomienia jakiegos programu
: typu elm-pine do czytania poczty na NT?

Prawie. Na NT odpalasz RAS z protokolem PPP, i to jest normalne PPP,
jak przejdziesz wstepny etap autentyfikacji, gdzie protokol
jest wymyslony przez MS. Nie jest taki tajemniczy, skoro linux'y
juz go potrafia obsluzyc.
A dalej to instalujesz na NT mailera z pop, a na XT MINUET'a.

: 3. w firmie chcialbym postawic NT jako server webowy, miejsce gdzie
: bedzie stal nie pozwala na postawienie monitora, czy mozna zdalnie
: wykonac wszystkie czynnosci administratora stosujac jakis telnet,
: konkretnie chodzi mi czy moge majac XT,NC,MODEM wykonac proste czynnosc typu
: przeladowanie procesow, przeladowanie servera.

a - to zalezy w co chcesz zainwestowac. Telnetd jest [podobno], tyle
ze to niezalezne produkty. czegos co by obsluzylo bezposrednio
RS to chyba nie ma.
Ale zalecany sposob zdalnej administracji to miec w domu Pentium, NT, modem,
i administrowac via TCP/IP. Tylko procesu od TCP/IP nie mozna
wylaczyc. :-)

: 4. Jak poprawic wydajnosc systemu NT na PC-cie (p133,32MB
: strasznie (kupiony komerc )

dokupic 96MB RAM :-).

--
Jaroslaw Lis
| lis_at_ict.pwr.wroc.pl         | Institute of Engineering Cybernetics     |