Windows NT (moze NieTe:))

Autor: Jaroslaw Kozak (kozi_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Thu 24 Oct 1996 - 13:32:03 MET DST

Witam !

Mam pare pytan dotyczacych jednego slusznego produktu majkrosoftu czyli NT.
Ostatnio ( i na tej liscie ) przewija sie kupe(a) stwierdzen ze
internet=majkrosoft , server internetowy=windows NT wiec dla specow mam
pytania:
1. Jak moge sciagnac za pomoca ftp z servera NT katalog z podkatalogami i z
zawartoscia,
jesli ktos nie wie o co chodzi to z normalnych serverow mozna sciagnac
strukture ztarowana np poleceniem get nazwa.tar i jeszcze spakowac w locie.

2. W domu ma XT-ka w heraklesem rodzina uzywa bo wp5.1 ladnie na tym
biega, z doskoku chcialbym/ysmy poczytac sobie poczte przez modem. Czy
istnieje mozliwosc podloczenia sie do NT uruchomienia jakiegos programu
typu elm-pine do czytania poczty na NT?

3. w firmie chcialbym postawic NT jako server webowy, miejsce gdzie
bedzie stal nie pozwala na postawienie monitora, czy mozna zdalnie
wykonac wszystkie czynnosci administratora stosujac jakis telnet,
konkretnie chodzi mi czy moge majac XT,NC,MODEM wykonac proste czynnosc typu
przeladowanie procesow, przeladowanie servera.

4. Jak poprawic wydajnosc systemu NT na PC-cie (p133,32MB
strasznie (kupiony komerc )

Takie pytanka nasuwaja mi sie w tej chwili, jak pomecze to 4.0 to pewnie
bede mial jeszcze kilka.

Jarek
# Jaroslaw Kozak #
# Departament Informatyki WBC S.A w Lublinie #
# e-mail: kozi_at_avalon.wbc.lublin.pl #