Re: Windows NT (moze NieTe:))

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 25 Oct 1996 - 11:30:49 MET DST

Jarek Lis <lis_at_ict.pwr.wroc.pl> wrote:
>: 1. Jak moge sciagnac za pomoca ftp z servera NT katalog z podkatalogami i z
>: zawartoscia,
>: jesli ktos nie wie o co chodzi to z normalnych serverow mozna sciagnac
>: strukture ztarowana np poleceniem get nazwa.tar i jeszcze spakowac w locie.
>
>Tu tar moze nie wypalic, ale dlaczego nie masz rozsadnego klienta FTP?
>Taki KA9Q prawie to robil [bez tar'a] - niestety musiales na lokalnym
>dysku miec zalozene odpowiednie katalogi.

sorry ale pakowanie (gzipowanie) plikow po stronie klienta mija sie z celem,
bo lacze bedzie tak samo zatkane. Lepiej zeby zrobil to server, co jest
realizowane na wielu unix'ach.

>: 3. w firmie chcialbym postawic NT jako server webowy, miejsce gdzie
>: bedzie stal nie pozwala na postawienie monitora, czy mozna zdalnie
>: wykonac wszystkie czynnosci administratora stosujac jakis telnet,
>: konkretnie chodzi mi czy moge majac XT,NC,MODEM wykonac proste czynnosc typu
>: przeladowanie procesow, przeladowanie servera.
>
>a - to zalezy w co chcesz zainwestowac. Telnetd jest [podobno], tyle
>ze to niezalezne produkty. czegos co by obsluzylo bezposrednio
>RS to chyba nie ma.

Jest pelny remote access. wystarczy zaopatrzyc sie w dluuuuugi kabel
do monitora i dluuuuugi kabel do klawiatury :)))) (zapomnialem kto to
zaproponowal hihihi :)

>: 4. Jak poprawic wydajnosc systemu NT na PC-cie (p133,32MB
>: strasznie (kupiony komerc )
>
>dokupic 96MB RAM :-).

i 4ry proce ppro te z wiekszym internal cache :)))))
i do tego korbe bo na pych ciezko bedzie zapalic :))))))