Re: Przepis na "bus error" w szkapie (by³o: Re: POLSKIE LITERY -- CZESC II)

Autor: Tomasz K³oczko (kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl)
Data: Thu 24 Oct 1996 - 15:00:42 MET DST

Miroslaw Prywata <mpry_at_fuw.edu.pl> wrote:
[..]
: Ma zwiazek, ale nieco inny. Po prostu nie na wszystkich maszynach
: u mnie w sieci sa polskie litery w netszkapie (mi sie do tej pory
: wydawalo, ze jest to korelacja pomiedzy numerem Netscape, a tym czy
: sa polskie litery, czy nie).

Sam N* przyzna³ siê do pewnych b³êdówi nie maj± one nic wspólnego z polskimi
literami ani z jakimi kolwiek innymi literami na innej stronie kodowej. To
co obserwujesz to jaki¶ zbieg okoliczno¶ci zapewne.

: > Krótki przepis na to jak to zrobiæ:

: Czegos nie rozumiem. Mam problemy z Netscape, ale tylko z tym uruchamianym
: zdalnie, wiec zmiany powyzsze, musialbym gdzie zrobic - u siebie, czy w
: sieci? Sam rozumiesz, ze nie kazdy moze uzyc komendy mv nie do swoich
: plikow (a tak musialbym zrobic, jezeli chce uruchomic Netscape zdalnie).

Jakby¶ pomy¶la³, to ten skrypcik umie¶ci³by¶ we w³asnym kat domowym i sam
wo³a³ szkapê jako skrypt, a w skrypcie szkape z katalogiu ogólno dostêpnego
i nie musia³by¶ zmieniaæ nazwy pliku, który do Ciebie nie nale¿y. To samo
dotyczy lib-ów, te¿ nie musisz ich umeszczaæ w konkretnym miejscu. To mo¿e
wykonaæ ka¿dy u¿ytkownik w ramach swojej przestrzeni roboczej. Wystarczy
tylko poprzerabiaæ ¶cie¿ki do plików.

kloczek

"Ludzie nie maja problemów, tylko sobie sami je stwarzaj±"
Tomasz K³oczko, student, PG FTiMS | e-mail : kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl