Re: POLSKIE LITERY -- CZESC II

Autor: Miroslaw Prywata (mpry_at_fuw.edu.pl)
Data: Wed 23 Oct 1996 - 12:08:53 MET DST

> już pine 3.93 obsługiwał dobrze MIME+ISO w listach...
> od 3.94 również w nagłówkach...
> pytanie: a Twoje terminale mają w ogóle polskie fonty w ISO-l2?
> jeśli nie to użyj ogonki.c z PSO (http://www.agh.edu.pl/ogonki/),
> ew. można zrobić odpowiedni mailcap do metamaila...

Poswiecilem troche czasu, znalazlem polskie litery do DOS-a (chodza), ale
ciagle nie mam polskich liter w PCTCP. Jezeli chodzi o pine to jest to
3.95 wiec powinno byc ok.

> dla newsów to polecam tin oraz slrn... proste w obsłudze i dobre...

Akurat z netscapem nie mam zadnych problemow (3.0, bo 2.0 nie ma polskich
liter, za to 3.0 ma blad, o ktorym pisalem i nie daje sie ustawic
display), tak wiec nie mam polskich liter w Linuxie (jezeli korzystam z
Netscape'a na innej maszynie).

> export NNTPSERVER=news-ascii.agh.edu.pl lub
> setenv NNTPSERVER=news-ascii.agh.edu.pl

To nie w tym miejscu lezy problem.
                                Mirek