Re: Jaka karta muzyczna

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Wed 23 Oct 1996 - 11:59:13 MET DST

Tomasz Zbiezek <zbiezek_at_kt.agh.edu.pl> wrote:
>Potrzebuje prosta karte muzyczna do miksowania dzwiekow,
>takze do prostego montazu. Zaden profesjonalizm, po prostu
>zabawa. Od czasu do czasu chcialbym takze sobie uprzyjemnic
>jakas gierke. I tu pytanie. Na rynku jest pelno roznych
>prostych kart w cenie 100-150 zlotych.

To nie bedzie karta muzyczna, lecz karta dzwiekowa.

>Jak one sie spisuja?
>Czy warto kupowac karte z WaveTable - czy roznica jest az tak
>zauwazalna, by dawac za nia przynajmniej 60 zlotych wiecej?

Jak chcesz wavetable to lepiej kup GUS lub klona.
A jak chcesz prawdziwa karte, to kup sobie Yamaha (z tych nowych).
Tyle ze do ceny ktora podales dopisz jeszcze zero :))))

>I gdzie oprocz gier bede w stanie to WaveTable wykorzystac?

Przy odgrywaniu plikow MIDI *.MID . Dokupujesz sobie klawisze,
sam goly keyboard. Tyle ze karta musi miec wejscie MIDI.

>I na koniec jeszcze jedno pytanie. Moge kupic karte
>Sound Galaxy Waverider 32+. Czy ktos moze ma takowa i moglby
>cos wiecej o niej napisac? Jak sie sprawuje i ile mniej wiecej
>jest warta?

Nic nie wiem. Ale na ucho, wszystko SBkopodobne brzmi glucho.