Re: POLSKIE LITERY -- CZESC II

Autor: Slawomir Bialek (civic_at_batory.kat.ids.edu.pl)
Data: Tue 22 Oct 1996 - 15:57:39 MET DST

Miroslaw Prywata <mpry_at_fuw.edu.pl> wrote:
MP> Zrobie specjalnie tak, zebys musial wyjsc z przegladarki i to wszytko
MP> rozpakowac najlepiej kilka razy jakis tar.gz.uee, ale tak zeby
MP> przegladarka nie mogla zrobic tago autmoatycznie :)
wszystko da się zrobić.... tylko ciekawe komu pierwszemu by się odechciało :-)
(jeśli nie będziesz zmieniał metody obróbki listów dla mnie co pięć minut,
 to wszystko da się zautomatyzować:)

MP> OK, a teraz serio, w moim przypadku jest tak, ze kilkunastu roznych
MP> maszyn, staram sie jednego programu do poczty (pine) i wpisalem w setupie
MP> charcter set iso-8859-2, i co.....
MP> I widze krzaczki na ekranie.
już pine 3.93 obsługiwał dobrze MIME+ISO w listach...
od 3.94 również w nagłówkach...
pytanie: a Twoje terminale mają w ogóle polskie fonty w ISO-l2?
jeśli nie to użyj ogonki.c z PSO (http://www.agh.edu.pl/ogonki/),
ew. można zrobić odpowiedni mailcap do metamaila...

MP> Czasem do newsow uzywam Netscape'a, ale musze korzystac ze stacji
dla newsów to polecam tin oraz slrn... proste w obsłudze i dobre...

jeśli polskie literki zależą od admina a jest nieprzekonywalny....
proponuje:
export NNTPSERVER=news-ascii.agh.edu.pl lub
setenv NNTPSERVER=news-ascii.agh.edu.pl

 (lub news-ascii.icm.edu.pl)

--c