Re: Dyski Seagate'a

Autor: Marek Nazarko (mna_at_csbi.katowice.pl)
Data: Wed 23 Oct 1996 - 17:04:32 MET DST

Panowie, wszystko zależy od serii!
Miałem ci ja kiedyś dysk Seagate Decathlon 850Mb (najszybszy z tanich
dysków na rynku, bo kręcił się 5400). Osiągi rewelacyjne....przez rok po
czy padł. Giełdowa gwarancja była na pół roku :(.
Serii Decathlon się już nie produkuje.
Jakiś miesiąc temu mój znajomy kupił Seagate Medalist 850. Osiągi
TARGICZNE!!! Ponad dwa razy wolniejszy od Decathlona! (Mierzyłem na moim
komputerze tymi samymi testami, zresztą różnicę było widać w pracy).
Pan z Seagate (kontakt prze e-mail) napisał że Decathlony są
przestarzałe (!) Na mój list że są dwa razy szybsze od Medalistów nie
odpisał...
W czym tkwi pies pogrzebany? Decathlony były niezwykle awaryjną serią i
dlatego ich już nie produkują

Ps. Także miałem problem z działaniem Decathlon + inny dysk, decathlon
zasze musiał być master, a jak już dwa działały to przy starcie zawsze
wyskakiwał komunikat "włóż dyskietkę" (po angielsku oczywiście)(w
setupie start c: a:) po czy startował z HDD wogóle nie czytając
dyskietki, przy jednym dysku nic takiego się nie działo.
Także przy sieci opartej na 95' powodował błędy.
Teraz mam Fujitsu 1GB (bardzo cichy dysk i tak szybki jak Decathlon) i
nie mam żadnych takich problemów. Seagate już nie kupię.
pozdrawiam
Marek