Re: Dysk SCSI

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Wed 23 Oct 1996 - 14:29:57 MET DST

"Ingelin Blix (& Company)" <binga_at_altis> wrote:
>Problem jest nastepujacy:
> mam dysk SCSI Seagate Medalist 1,08 GB, kontroler SCSI Trantor T160
>(16bit ISA).
>Dysk jest dobrze podlaczony, posiada terminacje, kontroler takze.
> Chodzi o to ze SysInfo(o ile jest wiarygodny) pokazuje ze ten dysk ma
>transmisje ok. 850kb/sec.
>Czy to jest normalne?
>Gdzie jest przyczyna tak niskiej transmisji?
>Czy warto kupic moze nowy kontroler SCSI? Jesli tak to jaki?
> Wojtek.

Nie wiem co to za kontroler, ale byc moze jest za tani.
Poza tym nawet jak pokauje ze ma tak niski transfer, to badz pewien
ze bedziesz mogl kopiowac dane z prawie taka szybkoscia. w przypadku
dyskow ide ata jest to niemozliwe, czesto nawet jak ci poda transfer
rzedu 2000 to efektywna wydajnosc (nie szeregowa a normalna) moze sie
okazac nizsza od twoich 850kb.

aha. scsi fast II powinno wykazywac w trybie synchro prawie 10MB/s.