Re: Dyski Seagate'a

Autor: Piotr Manturzyk (gandalf_at_mailserv.rz.fh-merseburg.de)
Data: Wed 23 Oct 1996 - 09:20:49 MET DST

Marek Nazarko wrote:

[...]
> Ps. Także miałem problem z działaniem Decathlon + inny dysk, decathlon
> zasze musiał być master, a jak już dwa działały to przy starcie zawsze
> wyskakiwał komunikat "włóż dyskietkę" (po angielsku oczywiście)(w
> setupie start c: a:) po czy startował z HDD wogóle nie czytając
> dyskietki, przy jednym dysku nic takiego się nie działo.
[...]

Dokupilen sobie przedwczoraj 2 dysk. Taraz master jest WD, a slave
jest segate. I tez przy starcie (ale nie przy resecie) wywala
komunikat disc not ready! insert costam... . Tego nie bylo, jak
kazdy z dyskow sprawdzalem osobno. Najprawdopodobniej chodzi o to,
ze dysk musi sie rozpedzic, a jak sa podpiete dwa, to idzie im to
wolniej (?). Ustawilem w biosie czas inicjalizacji 5 sek dla kazdego
dysku i wszystko jest ok.

gandalf