Re: WinNT i nie tylko

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_hq.pm.waw.pl)
Data: Wed 23 Oct 1996 - 08:51:12 MET DST

Marek Baczek <mgb_at_qdnet.pl> writes:

> Tak to Ci i 64 MB bedzie za malo - stestowalem, mozesz wierzyc.
> Osobiscie watpie, aby wszystkie wymienione przez Ciebie serwisy poszly
> rozsadnie na jednej maszynie - chyba, ze masz dual Pentium Pro 128 MB.

Nie wierze zeby to bylo az tak [cenzored] (Cholera, bede musial postawic
na tym cos takiego jak chce Jarek - na Kompaku P100-64MB RAM).

Przeciez to tylko ftp, www, exchange, jakis MS SQL server, oraz
cos w stylu DNS, PPP i BOOTP (nie liczac jeszcze kilku innych rzeczy, ktore
maja tam chodzic). Mam nie brac tej roboty, albo wytlumaczyc im ze maja
uzyc Unixa, bo Windows sie nie nadaje (przewidywane klopoty)?

Nie liczac SQL servera (ten potrzebuje troszke wiecej), to ja takie cos
stawiam na Linuxie 386SX-16 z 4 MB RAM i wykorzystuje to bydle pewnie
50 % mocy CPU w szczycie...

--
Krzysztof Halasa