Re: Q: Porownanie DualP-PPro (moze bedzie dyskusja)

Autor: Maciej Paliwoda (maciejp_at_kubus.kolonel.com.pl)
Data: Wed 23 Oct 1996 - 17:19:17 MET DST

Andrzej Karpinski <From:KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl> wrote:

> podaj co konkretnie cie interesuje to chetnie przerowadze tego typu
> porownanie. (aczkolwiek pod nt juz jestem przekonany o wyzszosci PPro).
Chodzi o porónanie
2xPentiu (powiedzmy 133 np.) <---> 1xPentium Pro (powiedzmy 200)
oczywiście mowa o windozie z aplikacjami "32 bit" :)
i drugie :
- czy Excel (32) jest w stanie jako aplikacja wykorzystać drugi
  procesor w maszynie, która chodzi pod SO wpomagającym
  wieloprocesorowość (np. NieTe)
  Zeby uściślić konkret : dupny arkusz którego przeliczenie powoduje
  100% obiciążenie 1 proc'ka - czy przerzuci część (system - aplikacja)
  się na drugi ?
Żeby było śmieszniej to w PL chłopcy od M$ nie wiedzą :))
Pozdrawiam

--
Maciej Paliwoda
maciejp_at_uci.agh.edu.pl