Re: WinNT i nie tylko

Autor: Jarek Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 23 Oct 1996 - 12:16:03 MET DST

Krzysztof Halasa <khc_at_hq.pm.waw.pl> wrote:
: > > Gruba przesada. Mam 32, i jak na serverze naciskam w netszkapie prawy
: > > przycisk myszy, to zanim sie menu pokaze mija pare sekund.
: > > A z serwisow chodzi ftp, www, i exchange. A przydalby sie SQL, Wins, RAS
: > > i DHCP.
: Przeciez to tylko ftp, www, exchange, jakis MS SQL server, oraz
: cos w stylu DNS, PPP i BOOTP (nie liczac jeszcze kilku innych rzeczy, ktore
: maja tam chodzic). Mam nie brac tej roboty, albo wytlumaczyc im ze maja
: uzyc Unixa, bo Windows sie nie nadaje (przewidywane klopoty)?

Nie - masz im wytlumaczyc ze to kosztuje. mozna 64MB na poczatek, ale
niech maja wolne podstawki pod nastepne...

: Nie liczac SQL servera (ten potrzebuje troszke wiecej), to ja takie cos
: stawiam na Linuxie 386SX-16 z 4 MB RAM i wykorzystuje to bydle pewnie
: 50 % mocy CPU w szczycie...

Przesadzasz. Na 8MB bez X, [ftp server jest, ale to i tak jest przeciez
odpalane w razie potrzeby] pod linux'em czuje czasem swapping.
Obok stoi Sun z 64MB, i tez mu czasem brakuje. Ale ten jest troche
usprawiedliwiony - newsserver lubi w pamieci trzymac nr seryjne wszystkich
newsow, a na tych 2000 grup jest tego troche...

Jaroslaw Lis

| lis_at_ict.pwr.wroc.pl | Institute of Engineering Cybernetics |
| tel 48-71-202636 | Technical University of Wroclaw, Poland |
| fax 48-71-203408 or 517398 | |