Re: POLSKIE LITERY -- CZESC II

Autor: Miroslaw Prywata (mpry_at_fuw.edu.pl)
Data: Tue 22 Oct 1996 - 11:56:09 MET DST

> jak będzie z ładnymi nagłówkami MIME to u mnie się wyświelti
> bez większej ingerencji (jeden klawisz dla potwierdzenia czy
> to oglądać)... taki już moj czytnik news i mail...

Zrobie specjalnie tak, zebys musial wyjsc z przegladarki i to wszytko
rozpakowac najlepiej kilka razy jakis tar.gz.uee, ale tak zeby
przegladarka nie mogla zrobic tago autmoatycznie :)

OK, a teraz serio, w moim przypadku jest tak, ze kilkunastu roznych
maszyn, staram sie jednego programu do poczty (pine) i wpisalem w setupie
charcter set iso-8859-2, i co.....
I widze krzaczki na ekranie.

Czasem do newsow uzywam Netscape'a, ale musze korzystac ze stacji
roboczych, nawet nie moge w Linuxie puscic Netscape3.0 z jakiejs innej
maszyny, bo ma buga i wyrzuca mi bus error, gdy ustawiam display.

> sami sobie wybieracie News/Mail-readery... ok, jeszcze często admini,
> ale może warto ich pomęczyć...

To pomecz mojego admina, jak tak bardzo lubisz to robic. :)

                        pozdrawiam
                                        Mirek