Re: Telepies jest woooolny! Moze zdycha?

Autor: Zbigniew Zych (zych_at_onet.pl)
Data: Tue 22 Oct 1996 - 11:48:42 MET DST

In pl.listserv.polip Bartłomiej Prędki <predki_at_its.wlkp.ternet.pl> wrote:
> [...]

(z premedytacją cytuję wszystko... co by dokładnie można było stwierdzić)

> Obecnie w przypadku pracy z internetem najczesciej waskim gardlem jest
> raczej sama siec niz modem (moze z wyjatkiem polaczen tylko w ramach
> Polski i lokalnych serwerow.
> Pracujac na stalym polaczeniu uczelni, z lokalnych serwerow moge
> osiagnac tempo rzedu 75 kB/s, natomiast niektore polaczenia ze
> swiatem, szczegolnie w godzinach poludniowych potrafia miec tempo 0.1
> kB/s. Wiec nawet kiedy sie lacze przez modem, to jak widac pozostaje
> mu jeszcze calkiem duza przepustowosc (mam 14400).

Widzisz.... Moja firma jest połączona do TPNETu. Do tego samego routera
w Krakowie są podłączone modemy dostępowe TPNET w Krakowie (czyli 0w202122).

Jak zrobię traceroute, to mi pokazuje 4 hop'y.

I jeśli ja ftpuję ten plik o 3 w nocy, niech mi nikt nie mówi, że problemem
jest wolna sieć z zagranicą!!!! :-)))

(a łącze do TPNETu firma w tej chwili ma tylko 1Mbps - TPSA nie ma szybszych
modemów w tej chwili na dzierżawki...)

Zbigniew Zych

--
Optimus SA Oddział Kraków,     administrator,      http://onet.pl/~zych/