Re: PC + 2 drukarki jak podlaczyc

Autor: Andrzej Krzysztofowicz (ankry_at_green.mif.pg.gda.pl)
Data: Mon 21 Oct 1996 - 15:47:07 MET DST

Bernard Malinowski <benek_at_hotmail.com> wrote:

: Miroslaw Kwasniak <kwasniak_at_sun1000.pwr.wroc.pl> wrote in article
: <547ogc$4cb_at_sun1000.pwr.wroc.pl>...
: > Bernard Malinowski <benek_at_hotmail.com> wrote:
: > : Mam dwie drukary (laser i pluja) i 1 port LPT, czesto robie wydruki
: jedna i
: > : druga. Szukam optymalnego rozwiazania na sprzetowe przylaczenie obu.

: > Jakos pros I/O-card za kilkadziesiat zlotych.

: OK, tak uzyskam LPT:2 ? Sa czy niema, konflikty z istniejaca I/O (na plycie
: glownej). Zakladajac, ze chodzi tylko o drugi port - czy da sie wykorzystac
: odzysk ISA (to podejscie ekonomiczne)? Czy jednak wybrac opcje I/O PCI ?
: Drukowane sa grafiki max 6-8 MB.

Nie ma problemu, jezeli tak je skonfigurujesz, zeby sie nie gryzly.
Najbezpieczniej wylaczyc na tej dostawianej karcie wszystko, co ci
niepotrzebne (HDC, FDC - jezeli sa - i RS-y). ISA jest w zupelnosci
wystarczajaca. Ja uzywam u siebie trzech LPT w jednym komputerze. Co prawda
pod Linuxem, ale pod DOS/Win tez sprawdzalem i dzialaly.

A.K.