Re: PC + 2 drukarki jak podlaczyc

Autor: Bernard Malinowski (benek_at_hotmail.com)
Data: Fri 18 Oct 1996 - 23:02:42 MET DST

Miroslaw Kwasniak <kwasniak_at_sun1000.pwr.wroc.pl> wrote in article
<547ogc$4cb_at_sun1000.pwr.wroc.pl>...
> Bernard Malinowski <benek_at_hotmail.com> wrote:
> : Mam dwie drukary (laser i pluja) i 1 port LPT, czesto robie wydruki
jedna i
> : druga. Szukam optymalnego rozwiazania na sprzetowe przylaczenie obu.

> Jakos pros I/O-card za kilkadziesiat zlotych.

OK, tak uzyskam LPT:2 ? Sa czy niema, konflikty z istniejaca I/O (na plycie
glownej). Zakladajac, ze chodzi tylko o drugi port - czy da sie wykorzystac
odzysk ISA (to podejscie ekonomiczne)? Czy jednak wybrac opcje I/O PCI ?
Drukowane sa grafiki max 6-8 MB.

--
Pozdrowienia
Bernard