Re: Q: Pamiec w SB AWE32

Autor: Piotr Sobczak (piotrs_at_tch.waw.pl)
Data: Mon 21 Oct 1996 - 16:04:51 MET DST

Wojciech Milc napisal (-a) :

> Jedyne w czym oryginalny SB32 lub SB32 PnP różni się od AWE32 (pełnego)
> to:
> 1. Brak pamięci RAM - ale ma podstawki na SIMM
> Daje to ograniczenie: można używać "tylko" brzmień General MIDI
> (nie da się ładować własnych próbek), oraz nie można korzystać
> z E-mu 3D Positional Audio (ale "normalny" E-mu 8000 działa)
To co mam ma wlutowany RAM w postaci kostki SOJ 256Kx16 (512KB), no i ma
podstawki pod SIMMy 30-pinowe (wlozylem dwie czworki)
> 2. Brak złšcza dla WaveBlaster II Game Pack
Mam to zlacze na tej karcie.
> Komu to przeszkadza ???
Mojemu klientowi, ktory wie co powinno byc na pelnej wersji SB AWE32.
> Poza tym ma taki sam sampling, DAC/ADC, DSP (ASP/CSP), E-mu 8000 i
> mikser, oprócz tego ma nowszy niż niektóre AWE chip VIBRA (daje mniej
> szumów).
No i tu moj problem bo na tej karcie brak ASP mimo iz jest to pelna wersja
AWE32. ViBRY tez nie ujrzysz na tej karcie, zamiast niej sa dwa duze i jeden
maly scalak oprocz tych od EMU ale to mi wcale nie przeszkadza.

Piotrek