Re: PC + 2 drukarki jak podlaczyc

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Fri 18 Oct 1996 - 23:27:12 MET DST

> OK, tak uzyskam LPT:2 ? Sa czy niema, konflikty z istniejaca I/O (na plycie
> glownej). Zakladajac, ze chodzi tylko o drugi port - czy da sie wykorzystac
> odzysk ISA (to podejscie ekonomiczne)? Czy jednak wybrac opcje I/O PCI ?
> Drukowane sa grafiki max 6-8 MB.

a nie prosciej kupic automatyczny przelacznik (najlepiej z buforem) i
podlaczyc dwie drukarki do jednego coma? :) kosztuje takie cos ze 30-40zl i
dziala... nie tracisz predkosci, nie musisz miec pietnastu lptow, wszystko
dziala i w dodatku mozesz wspoldzielic drukarki z ew. drugim komputerem.

karpio