Re: Light Speed 128...

Autor: Bartosz Zembrzuski (bzembrzu_at_csd4)
Data: Mon 21 Oct 1996 - 13:28:28 MET DST

Zdzisław Ulczko (zdzislaw_at_david.silesia.pik-net.pl) wrote:
: Czy ktos ma jakiej testy porownawcze kart Lightspeed 128, Tseng ET6000 i S3
: VIRGE.
: Interesuje mnie szybkość w DOS i W`95 oraz jakie mają dodatkowe funkcje
: (akceleracja 3d, sprzętowa dekomp. MPEG itp...)

: Kane

: zdzislaw_at_david.silesia.pik-net.pl

Dodal bym do tego jeszcze pare pytan na temat samego Lightspeeda

1. Jak wyglada kwestia pamieci tj. ile jej w koncu jest 2.25 czy 2 ?
2. Jesli jest jej 2.25 to czy jest mozliwe 1024x768 Truecolor ?
3. Czy pamiec jest rozszerzalna do 4 MB ?
4. W kwestii DOS-a z tego co wiem do zmieniania czestotliowosci odswiezania
sluzy programik vmode ale slyszalem ze on nie bardzo ma ochote dzialac - czyli
jak to naprawde z nim jest ?

Milo by bylo jak by sie wypowiedzial ktos kto ta karte mial, testowal etc. -
a nie tylko przeczytal cos na stronie STB. Swoja droga ktos obiecywal test -
ale jakos nic takiego do mnie nie dotarlo.

Bartosz Zembrzuski

bzembrzu_at_elka.pw.edu.pl