Re: Netykieta a POLSKIE LITERY

Autor: Szymon Matuszewski (szymonm_at_wat.waw.pl)
Data: Mon 21 Oct 1996 - 14:37:49 MET DST

zylla_at_lodz1.p.lodz.pl (Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland) wrote:

> Czekam na konkretne rady. Beda przydatne takze dla innych.
Nie ma sprawy

> 1 Co pod Windows 3.11 mam mozliwosc korzystania z POP3
Prawie kazdy program pocztowy (z wyj. np. ms-mail i innych lokalnych)

> 2 Co pod DOSem przez modem. Lacze sie z VAXem gdzie moge znowu POP3
> albo online i wtedy jaki program e-mailowy tam zastosowac ?
Chociazby Pegasusa.

> 3 Co jako czytnik Newsow pod Windows i pod DOSem ?
Pod Windows - polecam Forte Agenta (29$).

Punkty 1-3 zalatwi Ci rowniez Netscape i MSIE.

> 4 Co dla klientow TPSA ?
Dokladnie to samo.

> Oczywiscie czekam na takie programy, ktore beda mialy mozliwosc
> czytania 8bit i QP oraz oczywiscie polskie literki na ekranie
> i na klawiaturze.
Takie wlasnie wymienilem

> Romek (jak bez SIGa to jestem i czytam z domu)
Simon (z reguly bez .siga, bo po co ? wiekszosc mozna odczytac z naglowka)

PS. Na razie bez polskich liter