Re: Brak quorum(bylo: Re: POLSKIE LITERY -- ZAKONCZENIE)

Autor: Maciej Pilichowski (macias_at_phys.uni.torun.pl)
Data: Mon 21 Oct 1996 - 13:00:08 MET DST

Mirek Nowakowski (mirnow_at_infoservice.com.pl) wrote:

Hej,

: Zadalem sobie troche trudu i porownalem te dane z tym, co mi dalo review
: pecet. Ja wiem, ze wiekszosc osob czyta peceta przez newsy, ale na 70
: glosujacych osob z lista subskrybentow pokrylo mi sie 17 (slownie:
: siedemnascie) pozycji przy 110 zapisanych osobach.

Mirku, podstawowy blad. Mozna byc czytelnikiem pl.comp.peceta i ani razu
slowka nie napisac na liste. Czy to znaczy, ze jak jest 200044556
czytelnikow peceta /zapisac sie przeciez moze kazdy/ a z tego tylko 4 bedzie
uczestniczyla aktywnie, to oni nic nie moga zrobic, bo cala reszta olewa
sprawe? Dochodzimy do jakiejs paranoi -- beda tutaj martwe dusze i beda nam
blokowaly wszelkie inicjatywy.

: To ja sie pytam: gdzie
: byly przez te dwa tygodnie te pozostale 93 osoby? Jezeli taka sama
: frekwencja byla wsrod czytajacych przez newsy, to co jest warte to cale
: glosowanie przy takiej frekwencji (a raczej jej braku)?

Bardzo duzo. Wiem, ze czytasz peceta, wiec sobie zerknij jeszcze raz na
liste. Ta lista to wlasciwie sam aktyw grupy ;-) ze sie tak wyraze. A co
robia inni, to juz mnie nie interesuje. Oczywiscie bez sensu jest zadac
usprawiedliwien, ale niektorzy nie mieli czasu, zeby wpasc na siec, cos im
sie tam porobilo, etc.
Z kazdym glosowaniem trzeba by przeciagac i przeciagac sprawe, bo N osob
tylko _czyta_.

milego dnia zycze
hej

--