Re: Light Speed 128...

Autor: Chris Labanowski (chrisl_at_gazeta.pl)
Data: Mon 21 Oct 1996 - 17:23:01 MET DST

Bartosz Zembrzuski (bzembrzu_at_csd4) wrote:
: Zdzisław Ulczko (zdzislaw_at_david.silesia.pik-net.pl) wrote:
: : Czy ktos ma jakiej testy porownawcze kart Lightspeed 128, Tseng ET6000 i S3
: : VIRGE.
: : Interesuje mnie szybkość w DOS i W`95 oraz jakie mają dodatkowe funkcje
: : (akceleracja 3d, sprzętowa dekomp. MPEG itp...)

: : Kane

: : zdzislaw_at_david.silesia.pik-net.pl

: Dodal bym do tego jeszcze pare pytan na temat samego Lightspeeda

: 1. Jak wyglada kwestia pamieci tj. ile jej w koncu jest 2.25 czy 2 ?
2.25
: 2. Jesli jest jej 2.25 to czy jest mozliwe 1024x768 Truecolor ?
tak
: 3. Czy pamiec jest rozszerzalna do 4 MB ?
w niektorych wersjach jest rozszerzalna do 4.5 MB (musi byc odpowiednia
wersja chipa).
: 4. W kwestii DOS-a z tego co wiem do zmieniania czestotliowosci odswiezania
: sluzy programik vmode ale slyszalem ze on nie bardzo ma ochote dzialac - czyli
: jak to naprawde z nim jest ?
nie wiem jak dokladnie jest w przypadku lS128, ale w innych opartych na ET6000
jest ok.

: Milo by bylo jak by sie wypowiedzial ktos kto ta karte mial, testowal etc. -
: a nie tylko przeczytal cos na stronie STB. Swoja droga ktos obiecywal test -
: ale jakos nic takiego do mnie nie dotarlo.
nie ja obiecywalem, ale moge powiedziec, ze bawilem sie ze 3 roznymi
kartami na ET6000, niestety byly to noname i wlasnie ls. Jest to cholernie
szybka karta i naprawde niezle zrobiona. Gorzej z softem...A poza tym
to czekam na wersje z wbudowanym VPR6000.
KL

: Bartosz Zembrzuski

: bzembrzu_at_elka.pw.edu.pl